Het kan zijn dat je, ondanks mijn zorgvuldigheid, een klacht hebt over mijn praktijk of de behandeling. Je kunt dat altijd met mij bespreken. Ik sta openen voor jouw ervaring en zal altijd zoeken naar manieren om er samen met je weer een positieve ervaring van te maken. En dan nog kan het zijn dat we er niet uitkomen. Nou, dan kun je altijd bij het NIP terecht.
Zorgvuldige afhandeling via NIP
Het College van Toezicht van het NIP behandelt jouw klacht. Kijk op www.psynip.nl onder het menu kopje “Publieksinformatie” en subkopje “Klacht over psycholoog?”. Of neem contact op met Rosalinde Visser, zij is binnen het NIP verantwoordelijk voor beroepsethiek. Zij is telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag tussen 10.00 en 13.00 uur op nummer (020) 410 6222. NIP registratienummer: 132431
Onduidelijk? Meer weten?
Wil je meer weten over het NIP, over de klachtenprocedure, of heb je een vraag over jezelf – bel mij, of stuur even een mail naar praktijk Psycholoog Almere ter attentie van Mathilda van Maaren. Ik help je graag.
Kijk voor meer informatie op de website van het NIP: www.psynip.nl onder het kopje “Publieksinformatie” en subkopje “Klacht over psycholoog?”.